00:31

1403/02/12

مسابقات کشتی زنان جهان بلگراد 2023

مسابقات کشتی زنان جهان در بلگراد در تاریخ 25 شهریور تا 31 شهریور برگزار می شود.

اتحادیه جهانی کشتی (UWW) اعلام کرد، مسابقات کشتی زنان جهان در بلگراد در تاریخ 25 شهریور تا 31 شهریور برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی جهان از 25 شهریور تا 1 مهر در بلگراد، صربستان برگزار می شود، اما کشتی زنان از روز دوشنبه 27 شهریور آغاز خواهد شد.

در حین مسابقات با گزارش لحظه ای این صفحه به روز می شود.

جهت پیگیری نتایج کشتی فرنگی قهرمانی جهان بلگراد کلیک کنید.

این را هم شاید دوست داشته باشید بخوانید: تاریخ و ساعت مسابقات کشتی فرنگی بلگراد

قرعه کشی کشتی فرنگی بلگراد 2023

امروز 29 شهریور رقابت های کشتی زنان در بلگراد در وزن های53، 62، 68 و 72 کیلوگرم انجام می شود. در ادامه صفحه اتفاقات هر وزن جداگانه به همراه جدول مسابقات آورده شده است.

 

 

اتفاقات و گزارش روز 29 شهریور: (ساعت ها به وقت بلگراد صربستان است)

بلگراد، صربستان (29 شهریور) – روز پنجم مسابقات قهرمانی کشتی جهان، روز کشتی بانوان است. در روز سه شنبه، مسابقات سه وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی کشتی بانوان برگزار شد و در روز چهارشنبه، مسابقات سه وزن المپیکی دیگر، یعنی 53 کیلوگرم، 62 کیلوگرم و 68 کیلوگرم برگزار خواهد شد. همچنین در روز چهارشنبه، مسابقات یک وزن غیر المپیکی یعنی 72 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

12:52: یونا مالمگن از سوئد با کسب یک امتیاز، سامانتا استوارت از کانادا را 2-1 شکست داد و به نیمه نهایی وزن 53 کیلوگرم رسید. در تشک A، آندریا آنا از رومانی با نتیجه 9-0 ایولیا لئوردا از مولداوی را شکست داد و به نیمه نهایی مقابل ماریا پریوالاکی از یونان رسید.

12:44: لوچیا یپس از اکوادور با ضربه فنی کریستیانا اوگونسانیا از نیجریه پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی وزن 53 کیلوگرم صعود کرد. او باید در این مرحله با آکاری فوجینامی از ژاپن مبارزه کند تا به نیمه نهایی برسد.

12:33: کیانیو پان از چین، مدال نقره المپیک، قربانی جدید شگفتی شد. ماریا پریوالاکی از یونان، دارنده مدال برنز سال گذشته، با کسب یک امتیاز از خاک در ثانیه های پایانی، با نتیجه 8-4 پیروز شد.

12:32: آکاری فوجینامی از ژاپن با برتری 10-0 مقابل جونگبین اوه از کره جنوبی در 1:32 به مرحله یک چهارم نهایی وزن 53 کیلوگرم صعود کرد. این پیروزی، روند پیروزی های او را به 124 رساند.

12:31: اورخون پورودورج از مغولستان با نتیجه 7-5 مقابل جیا لانگ از چین در یک شانزدهم نهایی وزن 62 کیلوگرم پیروز شد. پورودورج دارنده مدال نقره آسیا است، در حالی که لانگ قهرمان وزن 65 کیلوگرم در مسابقات آسیایی بود.

12:25: گریس بولن از نروژ با ضربه فنی آنجلینا رودریگز از کیپ ورد در وزن 62 کیلوگرم پیروز شد. بولن سال گذشته در وزن 59 کیلوگرم مدال نقره کسب کرد. رودریگز اولین زن کشتی گیر تاریخ کیپ ورد است.

12:21: آیسولوو تینیبکوا، مدال نقره المپیک، که به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی جهان در وزن 62 کیلوگرم است، در برابر الکساندرا وویچینسکا از لهستان کار سختی داشت. تینیبکوا در تایم دوم با کسب یک امتیاز از خاک به برتری 4-2 رسید و سپس وویچینسکا را برای ضربه فنی روی تشک انداخت.

12:10: ساکورا موتوری از ژاپن، قهرمان وزن 59 کیلوگرم سال گذشته که به وزن المپیک صعود کرد و در رقابت های انتخابی ژاپن برای حضور در بلگراد، قهرمان جهان، نوناکا اوزاکی را شکست داد، با برتری 10-0 مقابل آریوخان جوماباییوا از ازبکستان در 46 ثانیه پیروز شد. موتوری در مرحله بعد با بیلانه دودووا از بلغارستان، قهرمان دو دوره اخیر وزن 59 کیلوگرم، مبارزه خواهد کرد.

12:09: اودونایو آدکوورویی از نیجریه با ضربه فنی ایولینا نیکولوا از بلغارستان پیروز شد. آدکوورویی پس از اینکه 14-7 پیش افتاد، در 57 کیلوگرم مسابقات بازنده به مرحله شانس مجدد صعود کرد. او اکنون برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک مبارزه خواهد کرد.

12:03: آدلین گری از ایالات متحده با کسب یک امتیاز از خاک در ثانیه های پایانی مسابقه بازنده خود مقابل یونیوان هوانگ از چین، به مرحله شانس مجدد وزن 76 کیلوگرم صعود کرد و امشب برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد. گری، قهرمان شش دوره جهان، نهمین مدال جهانی خود را نیز کسب خواهد کرد و برای کسب سهمیه المپیک پاریس نیز تلاش می کند.

11:46: اولین شگفتی روز در تشک C رخ داد و ایرینا ریناسی از مولداوی قربانی شد. بوزه کاووسوغلو توسون از ترکیه  به پشت ریناسی رفت و سپس او را با ضربه فنی در وزن 68 کیلوگرم شکست داد. ریناسی کار خود را با یک امتیاز از خاک آغاز کرد، اما با غفلت کردن خود، قیمت آن را پرداخت کرد.

در ساعت 10:55، ایولیا لئوردا از مولداوی، فینالیست بازنده وزن 53 کیلوگرم در سال 2021 مقابل فوجینامی، با ضربه فنی ساندی پارا از کلمبیا را شکست داد. او و فوجینامی ممکن است این بار در نیمه نهایی به مصاف هم بروند.

در ساعت 10:53، آکاری فوجینامی از ژاپن شروع طوفانی در تلاش برای بازپس گیری عنوان قهرمانی سال 2021 در وزن 53 کیلوگرم داشت که سال گذشته به دلیل مصدومیت مجبور به واگذاری آن شد. او با نتیجه 10-0 پیروز شود. این پیروزی، روند پیروزی های فعلی او را به 123 مسابقه افزایش داد.

امروز سه وزن المپیکی دیگر کشتی بانوان روی تشک می روند و روز بزرگی برای کشتی بانوان است. کشتی گیران وزن های 53 کیلوگرم، 62 کیلوگرم و 68 کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک پاریس تلاش خواهند کرد.

نتایج کشتی بانوان در بلگراد صربستان

کشتی خانم ها در بلگراد در وزن های مختلف در حال برگزاری می باشد. می توانید مسابقات هر وزن را در این قسمت پیگیری کنید.

حین انجام مسابقات این صفحه به روز می شود و نتایج لحظه ای اضافه ی شود.

این مطلب هم شاید برای شما جذاب باشد: اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران

خلاصه ای از ویدیو نیمه نهایی کشتی زنان در بلگراد صربستان 2023

 

 

ویدیویی خلاصه از کشتی های  سوساکی از تیم ژاپن

 

روز چهارم مسابقات جهانی کشتی (ساعت ها به وقت جهانی است)

بلگراد، صربستان (28 شهریور) – مسابقات قهرمانی کشتی جهان شاهد اولین وزن های المپیکی کشتی زنان در 50 کیلوگرم، 57 کیلوگرم و 76 کیلوگرم خواهد بود. همچنین یک وزن غیر المپیکی، 65 کیلوگرم، در حال برگزاری است. یویی سوزوکی (ژاپن)، تسوگومی ساکورایی (ژاپن)، هلن مارولیس (ایالات متحده آمریکا)، آدلین گری (ایالات متحده آمریکا)، و ناناکا اوزاکی (ژاپن) از جمله کشتی گیران حاضر در این وزن ها هستند.

14:54:  تسوگومی ساکورایی (ژاپن) و هلن مارولیس (ایالات متحده آمریکا) به مصاف هم رفتند تا دیدار فینال سال گذشته در 57 کیلوگرم را تکرار کنند. ساکورایی که به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی جهان متوالی و دومین عنوان قهرمانی جهان متوالی در 57 کیلوگرم است، با نتیجه 7-0 آنهلینا لیساک (لهستان) دارنده مدال برنز سال 2022 را شکست داد. در تشک کناری، مارولیس در برابر ژاله علیوا (آذربایجان) دارنده مدال نقره اروپا، یک اشتباه داشت و با نتیجه 8-3 به پیروزی رسید. ساکورایی سال گذشته در فینال مارولیس را با نتیجه 3-0 شکست داد.

14:50: الویرا کامالوغلو (ترکیه) با کسب امتیاز 1-1 در مقابل رامونا گالامبوس (مجارستان) در وزن 57 کیلوگرم به پیروزی رسید. کامالوغلو با تمام وجود از برتری خود دفاع کرد.

14:45: آناستازیا نیکیتا (مولداوی) در وزن 57 کیلوگرم، اودونایو آدکوروی (نیجریه) را در یک فن گرفتار کرد و او را تا زمانی که داور سوت زد چرخاند. نیکیتا که در المپیک توکیو پس از عقب افتادن 8-0، آدکوروی را ضربه فنی کرد، تاکنون فوق العاده مسلط ظاهر شده است.

14:40: اوگتونجارجال دولگورژاو (مغولستان) که سال گذشته در فینال به سوزوکی باخت، با نتیجه 12-1 از سد کسنیا استانکویچ (ارمنستان) دارنده 2 مدال برنز اروپا گذشت تا به نیمه نهایی 50 کیلوگرم راه یابد. او با سارا هیلدبراندت (ایالات متحده آمریکا) روبرو خواهد شد، کشتی گیری که سال گذشته در نیمه نهایی مغولستانی را شکست داد. آمریکایی از آن زمان با کسب پیروزی برتری فنی در سری رنکینگ بوداپست، انتقام آن شکست را گرفته است.

14:40: روی تشک D، ماریا استادنیک (آذربایجان) دارنده 4 مدال طلای المپیک با سارا هیلدبراندت (ایالات متحده آمریکا) کشتی می گیرد. این دو کشتی گیر 4 امتیاز را با هم رد و بدل می کنند و هیلدبراندت با نتیجه 4-3 پیش می افتد. اما استادنیک احساس خطر می کند و امتیازهای آسانی را از دست می دهد و هیلدبراندت با نتیجه 12-3 پیش می افتد.

14:33: یویی سوزوکی (ژاپن) با ضربه فنی املیا ووچ (رومانی) را شکست داد و به نیمه نهایی 50 کیلوگرم راه یافت. در سطحی متفاوت.

14:30: یکی دیگر از بزرگان این رشته ورزشی سقوط کرد! یوکا کاگامی (ژاپن) در هر پریود یک امتیاز کسب کرد و به آدلین گری (ایالات متحده آمریکا) دارنده 6 مدال طلای جهان اجازه بازگشت به بازی را نداد تا با نتیجه 4-1 به بزرگترین پیروزی دوران جوانی خود دست یابد. تنها امتیاز گری از روی ساعت فعالیت به دست آمد.

14:27: آناستازیا آلپایوا (اوکراین) به دنبال ضربه فنی میلایمیس مارین (کوبا) بود، اما کشتی گیر کوبایی جان سالم به در برد، اما آلپایوا با برتری 2-2 وارد نیمه نهایی وزن 76 کیلوگرم شد. اما مارین با یک ضربه در ثانیه پایانی برنده شد و جایگاه خود را در نیمه نهایی 76 کیلوگرم رزرو کرد.

14:23: تاتیانا رنتریا (کلمبیا) با یک زیر گیری و فت پا، سمر حمزه (مصر) را ضربه فنی کرد. مصر به این تصمیم اعتراض کرد، اما داور اعلام کرد که این حرکت پیوسته بوده است و رنتریا برنده شد.

14:14: نونوکا اوزاکی (ژاپن) که با شکست در انتخابی های ژاپن شانس دفاع از عنوان قهرمانی خود در وزن 62 کیلوگرم را از دست داد، با برتری 9-0 مقابل کادریه آکسوی (ترکیه)، به نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم راه یافت. اوزاکی نشان داد که می تواند وزن اضافی را با سه خاک کردن قدرتمند در پریود اول کنترل کند. او در پریود دوم یک استپ اوت کسب کرد و سپس بقیه پریود را درگیر مبارزه با آکسوی بود که زیرکش گرفت و بیهوده سعی در انجام چرخش از پشت کرد. اوزاکی در نهایت با یک فن چرخش جانبی ناامیدانه از سوی آکسوی، 2 امتیاز دیگر کسب کرد و به پیروزی رسید.

14:00: اودونایو آدکوروی (نیجریه) در یک هشتم نهایی وزن 57 کیلوگرم، با برتری 6-4 مقابل ساریتا (هند) پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت که در آن با آناستازیا نیکیتا (مولداوی) روبرو خواهد شد.

13:34: هلن مارولیس (ایالات متحده آمریکا) همچنان بر هدف خود برای بازپس گیری عنوان قهرمانی وزن 57 کیلوگرم متمرکز است و در یک پیروزی 10-0 مقابل گراسیلا سانچز دیاز (اسپانیا) در مدت 2:13، به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت که در آن ژاله علیوا (آذربایجان)، دارنده مدال نقره اروپا، منتظر اوست.

13:30: نیلام (اتحادیه جهانی کشتی) در مرحله یک هشتم نهایی وزن 50 کیلوگرم با برتری 4-2 مقابل اوکسانا لیواچ (اوکراین) پیروز شد. او در مرحله یک چهارم نهایی با زیچی فنگ (چین) روبرو خواهد شد.

13:06: یک مسابقه رویایی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 50 کیلوگرم بین ماریا استادنیک (آذربایجان) و سارا هیلدبراندت (ایالات متحده آمریکا) برگزار خواهد شد که پس از پیروزی های برتری فنی، به مصاف هم خواهند رفت. استادنیک راه های مختلفی برای کسب امتیاز در برابر پولینیا لوکینا (ارمنستان) با نتیجه 12-1 پیدا کرد و هیلدبراندت نیز با برتری 10-0 مقابل میسون کوان (کره جنوبی) به پیروزی رسید.

12:57: یوکای کگامی (ژاپن)، دارنده مدال برنز وزن 76 کیلوگرم در سال گذشته، در حالی که روی ساعت فعالیت بود، یک خاک کردن کسب کرد و سپس دو خاک کردن دیگر در پیروزی 6-0 مقابل یویوآن هوانگ (چین) به دست آورد. پاداش او؟ مسابقه ای با آدلین گری (ایالات متحده آمریکا) در مرحله یک چهارم نهایی.

12:50: یویی سوزوکی (ژاپن) یک امتیاز از دست داد، اما سپس آلیسون کاردوزو (کلمبیا) را با یک فن فنچر جریمه کرد و اولین مسابقه خود را در وزن 50 کیلوگرم با نتیجه 12-1 پیروز شد.

12:35: آدلین گری (ایالات متحده آمریکا) با برتری فنی 11-0 مقابل Epp Mae (استونی) دارنده مدال برنز بازگشته، پیروز شد. گری پس از دو سال به رقابت های بین المللی بازگشته است و به دنبال کسب هفتمین عنوان قهرمانی جهان است که او را به موفق ترین کشتی گیر زن از ایالات متحده تبدیل می کند.

12:19: هلن مارولیس (ایالات متحده آمریکا) با کسب 4 امتیاز با یک فن آتش نشان ماهرانه مقابل Nes Rodriguez (پورتوریکو)، کار خود را برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی جهان در وزن 57 کیلوگرم آغاز کرد. او با حریف خود گلاویز شد و با کسب 10 امتیاز پیروز مسابقه شد.

12:14: ایرینا کوراچکینا (ورزشکاران بی طرف) دارنده مدال نقره المپیک، در یک مسابقه تند و تیز بین ورزشکاران بی طرف، از آستانه شکست در وزن 57 کیلوگرم بازگشت. او پس از اینکه با خاک کردن حریف خود 4-0 عقب افتاد، با یک فن گهواره او را ضربه فنی کرد و در دقیقه 4:10 پیروز شد.

12:05: آناستازیا نیکیتا (مولداوی) که سال گذشته با کسب مدال طلای وزن 59 کیلوگرم، اولین قهرمان جهان زن مولداوی شد، در وزن المپیکی 57 کیلوگرم با پیروزی بر اویلینا نیکولوا (بلغارستان) دارنده مدال برنز المپیک توکیو، شروع خوبی داشت. نیکیتا با نتیجه 8-0 پیش افتاد و سپس نیکولوا را در عرض دو دقیقه به پشت خواباند و او را ضربه فنی کرد.

11:52: در یک مسابقه رپه شارژ 97 کیلوگرم آزاد، کایل اسنایدر (ایالات متحده آمریکا) پس از شکست غیرمنتظره در مرحله یک چهارم نهایی مقابل احمد طزالدینوف (بحرین)، با برتری 10-6 مقابل ماگومد ابراهیموف (ازبکستان) پیروز شد تا به دیدار کسب مدال برنز امروز راه یابد. اسنایدر یک امتیاز 4 امتیازی از دست داد، اما با یک فن گهواره 4 امتیازی قهرمان دو دوره آسیا را شکست داد.

11:34: آنا لوکاسیاک (لهستان) دارنده مدال برنز سال گذشته در وزن 50 کیلوگرم، با دو امتیاز خروج از تشک به اوکسانا لیواچ (اوکراین) دارنده مدال نقره اروپا باخت.

11:25: یوکا کاگامی (ژاپن) دارنده مدال برنز بازگشته، با ضربه فنی کامیل گائوسکایته (لیتوانی) در وزن 76 کیلوگرم کار خود را آغاز کرد. او سال گذشته به یاسمین آدار (ترکیه) باخت، اما آدار امسال کشتی نمی گیرد.

11:07: آدلین گری (ایالات متحده آمریکا) قهرمان شش دوره جهان پس از دو سال دوری از رقابت های جهانی به دلیل ازدواج و دوقلو به دنیا آوردن، فقط 31 ثانیه در اولین مسابقه خود در وزن 76 کیلوگرم زنان سپری کرد. او با یک خاک کردن به فن قفل کردن دست رسید و جیمین باک (کره جنوبی) را شکست داد. گری که بخت اول قهرمانی نیست، در مرحله بعدی با Epp Mae (استونی) حریف دیرینه خود در فینال مسابقات جهانی 2021 روبرو خواهد شد.

11:05: آیپری مدت کیزی (قرقیزستان) دارنده مدال برنز جهان در سال 2021 با یک خاک کردن به فن قفل کردن دست، کاتالینا آکسنته (رومانی) را در وزن 76 کیلوگرم زنان با نتیجه 11-0 شکست داد.

11:00: میسی کیلتی (ایالات متحده آمریکا) در مرحله مقدماتی وزن 65 کیلوگرم زنان، با یک فن سوپلس پشت 4 امتیازی، والریا دوندوپوا سووروا (ورزشکاران بی طرف) را با نتیجه 10-0 شکست داد.

بلگراد، صربستان (28 شهریور) – چند اسطوره این رشته ورزشی در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد سقوط کردند و آدلین گری (ایالات متحده آمریکا) پس از شکست برابر یوکا کاگامی (ژاپن) در مرحله یک چهارم نهایی وزن 76 کیلوگرم، به این لیست ناخواسته پیوست.

گری که پس از به دنیا آوردن دوقلوها به کشتی برگشته بود، به دنبال کسب هفتمین عنوان قهرمانی جهان بود که او را به موفق ترین کشتی گیر زن ایالات متحده تبدیل می کرد. اما کاگامی با کسب امتیاز 4-1 پس از دو خاک کردن در مقابل یک امتیاز گری در دوره فعالیت، این برنامه را خراب کرد.

kagami سپس با برتری 5-1 مقابل میلایمیس مارین (کوبا) بازگشت و بلیط خود را به المپیک پاریس تایید کرد، زیرا ژاپن کشتی گیر مدال آور مسابقات قهرمانی جهان را مستقیماً به بازی های 2024 اعزام خواهد کرد.

kagami گفت: “من برای مسابقه با گری بسیار هیجان زده و عصبی بودم. اما فکر می کنم برای پیروزی در مسابقه آماده بودم.”

kagami در فینال به مصاف آیپری مدت کیزی (قرقیزستان) خواهد رفت، زیرا کشتی گیر قرقیزستان در نیمه نهایی دیگر با ضربه فنی تاتیانا رنتریا (کلمبیا)، ستاره دیگر پان آمریکن را شکست داد.

در حالی که او بازنده نشد، یویی سوزوکی (ژاپن) روز سختی را روی تشک داشت زیرا حریفانش در دو مسابقه سه امتیاز از او کسب کردند. اولین نفر آلیسون کاردوزو (اکوادور) بود که یک امتیاز خروج از تشک کسب کرد قبل از اینکه سوزوکی او را با یک فن پا جریمه کند. سوزوکی در مرحله یک چهارم نهایی امیلیا ووچ (رومانی) را ضربه فنی کرد.

زیقی فنگ (چین) سوزوکی را تا حد زیادی تحت فشار قرار داد، حتی یک خاک کردن از سوزوکی کسب کرد، اما قهرمان المپیک توکیو با برتری 4-2 پیروز شد و یک بلیط مستقیم به پاریس دریافت کرد، جایی که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد بود.

سوزوکی که در یک مصاحبه نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد، گفت که این یک مسابقه سخت بود اما او آماده بود.

سوزوکی گفت: “کشتی گیر چینی در دفاع و قدرت قوی بود. قبل از این تورنمنت، من در یک موقعیت دشوار بودم که بعد از کسب مدال طلا در مورد آن صحبت خواهم کرد.”

سوزوکی در تکرار فینال سال گذشته به مصاف اوتگونجارگال دولگورژاو (مغولستان) خواهد رفت که اکنون رکورد رو در رو 2-1 مقابل سارا هیلدبراندت (ایالات متحده آمریکا) دارد.

دولگورژاو در یک دیدار تکراری از نیمه نهایی سال گذشته که توسط دولگورژاو نیز برنده شد، هیلدبراندت را با نتیجه 7-5 شکست داد. هیلدبراندت زمانی که این دو در سری رنکینگ در بوداپست به مصاف هم رفتند، با برتری فنی پیروز شد.

شکست هیلدبراندت همچنین به این معنی است که ماریا استادنیک (آذربایجان) که به کشتی گیر آمریکایی باخت، باید برای کسب سهمیه المپیک به یک انتخابی المپیک دیگر سفر کند.

در سومین وزن المپیکی روز، تسوگومی ساکورایی (ژاپن) نیز پس از برتری 6-0 مقابل هلن مارولیس (ایالات متحده آمریکا) قهرمان المپیک ریو در نیمه نهایی، بلیط خود را به پاریس قطعی کرد. این دومین پیروزی او مقابل کشتی گیر آمریکایی بود، زیرا ساکورایی در فینال سال گذشته مارولیس را شکست داد.

اما یک آزمون سخت در فینال در انتظار اوست، زیرا آناستازیا نیکیتا (مولداوی) قهرمان جهان 59 کیلوگرم به وزن المپیک کاهش وزن داد و حریفان خود را تحت سلطه خود قرار داد.

اخبار وزن 50 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

مسابقات در این وزن امروز 28 شهریور شروع شده و در حال برگزاری است. جدول مسابقات را در زیر می توانید مشاهده کنید.

 

مرحله مقدماتی در وزن 50 کیلوگرم به پایان رسید و حریف ها در مرحله یک هشتم مشخص شد.

جدول  مرحله یک هشتم در وزن 50 کیلوگرم

مسابقات وزن 50 کیلو در یک هشتم برگزار شد.

نتیجه مسابقات  یک چهارم در 50 کیلوگرم

نتیجه مسابقات نیمه نهایی وزن 50 کیلوگرم

 

فینال 50 کیلو گرم مشخص شد اما هنوز برگزار نشده است

اخبار وزن 53 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

کشتی زنان در وزن 53 کیلو گرم آغاز شد.

اخبار وزن 55 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

در وزن 55 کیلوگرم مسابقات برگزار گردید و  مسابقه رده بندی و فینال مشخص شده و هنوز برگزار نشده است

رقابت های فینال و رده بندی وزن 55 کیلو گرم انجام شد.

اخبار وزن 57 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

مسابقات وزن 57 کیلوگرم زنان در بلگراد در حال انجام است.

مسابقات مرحله یک شانزدهم وزن 57 کیلو در حال برگزاری است.

 پایان مرحله یک شانزدهم در وزن 57 کیلوگرم

 

نتیجه مسابقات در یک هشتم وزن 57 کیلو گرم

نتیجه مرحله یک چهارم وزن 57 کیلوگرم زنان در مسابقات بلگراد

مرحله نیمه نهایی وزن 57 کیلوگرم زنان در حال برگزاری می باشد.

مرحله نیمه نهایی وزن 57 کیلو گرم نیز به ایان رسید و فینالیست ها مشخص شدند.

فینال وزن 57 کیلوگرم فعلا مشخص شده و هنوز انجام نشده است.

اخبار وزن 59 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

در وزن 59 کیلوگرم تا مرحله نیمه نهایی برگزار گردید

مسابقه فینال 59 کیلوگرم در امروز 28 شهریور برگزار می شود

مسابقات فینال و رده بندی در وزن 59 کیلوگرم کشتی زنان انجام شد و قهرمان مشخص شد.

 

اخبار وزن 62 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

مسابقات هنوز در این وزن شروع نشده و قرعه کشی و حریف ها همدیگر را شناخته و آماده رقابت هستند.

اخبار وزن 65 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

شروع مسابقات در وزن 65 کیلوگرم بانوان

نتیجه مسابقات یک هشتم وزن 65 کیلو گرم

نتیجه مسابقات یک چهارم وزن 65 کیلو گرم

نتیجه مسابقات نیمه نهایی وزن 65 کیلو گرم

مسابقات یک هشتم وزن 65 کیلو گرم

دو نفر نهایی در فینال این وزن در نهایت مشخص شد.

اخبار وزن 68 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

امروز 29 شهریور مسابقات در وزن 68 کیلوگرم شروع  شد.

اخبار وزن 72 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

مسابقات هنوز در این وزن شروع نشده و قرعه کشی و حریف ها همدیگر را شناخته و آماده رقابت هستند.

اخبار وزن 76 کیلوگرم کشتی زنان در بلگراد

مسابقات در این وزن در حال برگزاری است که در ادامه جدول مراحل مختلف را به شما ارائه می دهیم.

نتیجه مرحله یک هشتم وزن 76

 

نتیجه یک چهارم وزن 76 کیلو گرم

 

نفرات مرحله نیمه نهایی مشخص شد تا مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

این مرحله از مسابقه هنوز برگزار نشده است

 

 

مرحله نیمه نهایی وزن 76 کیلو گرم انجام شد

 

با انجام و تعیین نتیجه رحله نیمه نهایی فینالیست ها مشخص شدند.

اطلاعات و حواشی پیش از شروع این رقابت ها از نگاه فدراسیون جهانی

شش قهرمان بازگشته – یویی سوزاکی (ژاپن)، دومینیک پریش (ایالات متحده)، تسوگومی ساکورایی (ژاپن)، آناستازیا نیکیتا (مولداوی)، امیت الور (ایالات متحده) و میوا موریکاوا (ژاپن) – به بلگراد می روند تا به دنبال دومین قهرمانی متوالی جهان باشند.

مسابقات قهرمانی جهان 2023 از اهمیت بالایی برای انتخابی المپیک 2024 برخوردار است، زیرا اولین مرحله از شش رویداد انتخابی برای بازی های المپیک 2024 پاریس است. 90 سهمیه المپیک – 30 سهمیه در هر یک از رشته های کشتی آزاد، فرنگی و کشتی زنان – در بلگراد برای رقابت وجود دارد.

.

در ویدیوی زیر فینال وزن 53 کیلوگرم این مسابقات در سال 2022 را می توانید تماشا کنید

در مسابقات قهرمانی جهان 2023، صربستان با 18 کشتی گیر بیشترین نماینده را در بین زنان خواهد داشت.

انتظار می رود مسابقات قهرمانی جهان 2023 یک رویداد مهم برای کشتی زنان در صربستان باشد. این مسابقات فرصتی برای کشتی گیران زن صرب برای رقابت با بهترین کشتی گیران جهان و نشان دادن پیشرفت خود در این ورزش است.

شش قهرمان سال گذشته – Yui SUSAKI (ژاپن)، Dominique PARRISH (آمریکا)، Tsugumi SAKURAI (ژاپن)، Anastasia NICHITA (مولداوی)، Amit ELOR (آمریکا) و Miwa MORIKAWA (ژاپن) – با هدف کسب دومین عنوان قهرمانی جهان متوالی به بلگراد می روند.

مسابقات قهرمانی جهان 2023 از اهمیت قابل توجهی برای چرخه المپیک 2024 برخوردار است، زیرا اولین مرحله از شش رویداد مقدماتی برای بازی های المپیک 2024 پاریس است. 90 سهمیه المپیک – 30 سهمیه در آزاد، فرنگی و کشتی زنان – در بلگراد برای کسب سهمیه المپیک به رقابت می پردازند.

سهمیه های المپیک در شش وزن کلاسیک 50 کیلوگرم، 53 کیلوگرم، 57 کیلوگرم، 62 کیلوگرم، 68 کیلوگرم و 76 کیلوگرم توزیع می شود. علاوه بر این، چهار وزن غیر المپیکی 55 کیلوگرم، 59 کیلوگرم، 65 کیلوگرم و 72 کیلوگرم نیز برگزار خواهد شد، اما کسب مقام در این دسته ها تاثیری بر کسب سهمیه المپیک پاریس نخواهد داشت.

کشتی گیرانی که در شش وزن المپیکی موفق به کسب مدال طلا، نقره یا برنز شوند، یک سهمیه برای کشور خود در بازی های المپیک 2024 پاریس کسب خواهند کرد. علاوه بر این، دو کشتی گیر که در مسابقات مدال برنز شکست می خورند، برای تعیین سهمیه پنجم المپیک پاریس با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سایر رویدادهای مقدماتی المپیک: 1 تا 3 مارس: مقدماتی المپیک پان آمریکن در آکاپولکو، مکزیک 22 تا 24 مارس: مقدماتی المپیک آفریقا و اقیانوسیه در قاهره، مصر 4 تا 7 آوریل: مقدماتی المپیک اروپا در باکو، آذربایجان 19 تا 21 آوریل: مقدماتی المپیک آسیا در بیشکک، قرقیزستان 9 تا 12 مه: مقدماتی المپیک جهانی در استانبول، ترکیه

یویی سوساکی، فوق ستاره 24 ساله و برترین کشتی گیر زن جهان، به دنبال کسب چهارمین عنوان قهرمانی جهان خود در وزن 50 کیلوگرم است. بزرگترین تهدید او احتمالا ماریا استادنیک، دارنده چهار مدال المپیک از آذربایجان، یا اوآنگونژارگال دولگورژاو از مغولستان، آنا لوکاشیاک از لهستان و سارا هیلدبراندت از ایالات متحده هستند.

با وجود اینکه قهرمان سال گذشته جهان در این وزن دومینیک پریش است، اما مسیر روشن به سوی قهرمانی جهان در وزن 53 کیلوگرم از طریق آکاری فوجینامی از ژاپن خواهد گذشت.

فوجینامی، قهرمان جهان در سال 2021، به دلیل مصدومیت در مسابقات قهرمانی جهان 2022 غایب بود، اما او بازگشته و در تلاش است تا روند پیروزی های قابل توجه 122 مسابقه خود را که به دوران دبیرستان او در سال 2017 باز می گردد، تمدید کند.

در حالی که وزن 55 کیلوگرم بخشی از ترکیب المپیک نیست، اما چندین استعداد قابل توجه در آن حضور دارند. افراد برجسته شامل قهرمانان سابق جهان جاکارا وینچستر از ایالات متحده و هارونا اوکونو از ژاپن هستند. وینچستر در سال 2019 مدال طلای جهان خود را به دست آورد، در حالی که اوکونو پس از پنج سال وقفه به مسابقات قهرمانی جهان بازمی گردد. اوکونو قبل از استراحت خود، با کسب عناوین قهرمانی جهان در پاریس 2017 و بوداپست 2018، بر این وزن تسلط داشت، اگرچه بعداً پس از کسب این دو طلای متوالی، جایگاه اولیه خود را به مایو موکیدا، قهرمان المپیک، واگذار کرد.

در وزن 57 کیلوگرم، دو قهرمان حال حاضر جهان در کانون توجهات قرار می گیرند: آناستازیا نیکیتا از مولداوی که از وزن 59 کیلوگرم به پایین آمده تا برای کسب سهمیه المپیک پاریس برای مولداوی رقابت کند، و تسوگومی ساکورایی از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی 2022.

سایر مدعیان قابل توجه شامل قهرمان المپیک هلن لوئیس مارولیس از ایالات متحده، آلیا هروشینا آکوبیا از اوکراین و آنجلینا لیساک از لهستان هستند که در سال 2022 مدال های نقره و برنز را کسب کردند.

با توجه به کاهش وزن نیکیتا و انتقال گریس بولن از نروژ که در وزن 59 کیلوگرم نایب قهرمان جهان شده بود به وزن 62 کیلوگرم، تنها یک مدال آور بلگراد در وزن 59 کیلوگرم ثبت نام کرده است – یوویتا ماریا وژسینی از لهستان. رقیب اصلی او یولیا تکاچ اوستاپچوک قهرمان جهان در سال 2014 از اوکراین خواهد بود.

پراستعدادترین وزن کشتی زنان در این مسابقات وزن 62 کیلوگرم است. علاوه بر بولن و کیلا کائلن میراکل از ایالات متحده که هر دو یک سال پیش نایب قهرمان شدند، این وزن شاهد حضور بیلیانا دودووا از بلغارستان، اورخون پورودورژ از مغولستان، عیسیلوو تینیبکووا از قرقیزستان و ایرینا کولیادنکو از اوکراین است.

دودووا، پورودورژ و تینیبکووا همگی دارای مدال های طلای جهان قبلی هستند، در حالی که کولیادنکو در بازی های المپیک توکیو مقام سوم را کسب کرد.

در وزن 65 کیلوگرم، ممکن است در صورت قرار گرفتن در گروه های مخالف، شاهد تقابلی بین نونوکا اوزاکی (ژاپن) و تایبه مصطفی یوسین (بلغارستان) برای کسب طلای جهان باشیم. هر دو کشتی گیر قهرمانان سابق جهان در وزن های المپیکی بودند، اما آنها امسال در انتخابی های خود شکست خوردند و در نتیجه به رده های وزنی غیر المپیکی منتقل شدند.

با بازنشستگی طمیرا منصاه استوک (ایالات متحده) قهرمان حال حاضر جهان، وزن 68 کیلوگرم برای کسب قهرمانی آزاد است. برجسته ترین مدعیان در این وزن عبارتند از میرئم ژومانازاروا (قرقیزستان) و ایرینا رینگاچی (مولداوی) قهرمانان جهان در اسلو، به همراه بلینگ اوبورودودو (نیجریه) نایب قهرمان المپیک توکیو.

مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد، مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی جهان در وزن 72 کیلوگرم از طریق امیت الور (ایالات متحده) قهرمان حال حاضر جهان خواهد بود. بزرگترین تهدید او میوا موریکاوا (ژاپن) خواهد بود که 7 کیلوگرم از وزن 65 کیلوگرمی خود که در سال 2023 قهرمان جهان شد، افزایش یافته است.

در غیاب یاسمین آدار (ترکیه) قهرمان مدافع جهان به دلیل جراحی اخیر کمر، ادلین ماری گری (ایالات متحده) یک چهره کلیدی در وزن 76 کیلوگرم است، زیرا پس از به دنیا آوردن دوقلوها به رقابت های جهانی بازمی گردد. او قصد دارد هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود را کسب کند، کاری که هیچ کشتی گیر آمریکایی (چه مرد و چه زن) تا به حال انجام نداده است.

در میان حریفان برجسته گری، سامار حمزه (مصر)، اپ مای (استونی) و یوکای کگامی (ژاپن) دارنده مدال های جهان 2022 هستند. حمزه در بلگراد مقام دوم را کسب کرد، در حالی که مای و کگامی مقام سوم را کسب کردند.

پخش زنده کشتی زنان بلگراد

مسابقات قهرمانی جهان 2023 از 25 شهریور تا 1 مهر در بلگراد، صربستان آغاز می شود. هواداران می توانند تمام مسابقات را به صورت زنده از طریق وب سایت www.uww.org یا اپلیکیشن جدید United World Wrestling، ‘The Home of Wrestling’ دنبال کنند.

اسامی کشتی گیرهای زنان در اوزان مختلف در مسابقات کشتی زنان بلگراد 2023

50kg

Kseniya Stankevich, AIN

Mariya Stadnik, AZE

Kamila Barbosa Vito Da Silva, BRA

Madison Bianca Parks, CAN

Ziqi Feng, CHN

Alisson Camila Cardozo Rey, COL

Yusneylis Guzman Lopez, CUB

Jacqueline Del Rocio Mollocana Eleno, ECU

Julie Martine Sabatie, FRA

Paulina Jean Duenas, GUM

Szimonetta Timea Szeker, HUN

Neelam Neelam, IND

Emanuela Liuzzi, ITA

Yui Susaki, JPN

Maral Tangirbergenova, KAZ

Emma Nekesa Wangila, KEN

Miseon Kwon, KOR

Gabija Dilyte, LTU

Otgonjargal Dolgorjav, MGL

Veronika Ryabovolova, MKD

Miesinnei Mercy Genesis, NGR

Anna Lukasiak, POL

Emilia Alina Grigore Vuc, ROU

Evin Demirhan Yavuz, TUR

Oksana Livach, UKR

Sarah Ann Hildebrandt, USA

Jasmina Immaeva, UZB

53kg

Vanesa Kaladzinskaya, AIN

Elnura Mammadova, AZE

Samantha Leigh Stewart, CAN

Diana Mary Helen Weicker, CAN

Qianyu Pang, CHN

Nogona Celine Josee Bakayoko, CIV

Sandy Yalixa Parra Parra, COL

Lucia Yamileth Yepez Guzman, ECU

Marina Rueda Flores, ESP

Tatiana Debien, FRA

Annika Wendle, GER

Maria Prevolaraki, GRE

Mia Lahnee Ramos Aquino, GUM

Sztalvira Orsus, HUN

Antim Antim, IND

Akari Fujinami, JPN

Altyn Shagayeva, KAZ

Jeongbin Oh, KOR

Vestina Daniseviciute, LTU

Iulia Leorda, MDA

Karla Abigail Acosta Martinez, MEX

Otgonjargal Ganbaatar, MGL

Christianah Tolulope Ogunsanya, NGR

Roksana Marta Zasina, POL

Andreea Beatrice Ana, ROU

Mama Marie Sambou, SEN

Nethmi Ahinsa Fernando Poruthotage, SRI

Emma Jonna Denise Malmgren, SWE

Tuba Demir, TUR

Liliya Horishna, UKR

Dominique Olivia Parrish, USA

Aktenge Keunimjaeva, UZB

Betzabeth Angelica Arguello Villegas, VEN

55kg

Aryna Martynava, AIN

Karla Lorena Godinez Gonzalez, CAN

Min Zhang, CHN

Tetiana Profatilova, FRA

Anastasia Blayvas, GER

Erika Bognar, HUN

Pooja Pooja, IND

Haruna Okuno, JPN

Misaki Yoshiba, JPN

Marina Sedneva, KAZ

Emily Wanyama, KEN

Laura Stanelyte, LTU

Mariana Dragutan, MDA

Otgontuya Chinbold, MGL

Katarzyna Krawczyk, POL

Melda Dernekci, TUR

Mariia Vynnyk, UKR

Jacarra Gwenisha Winchester, USA

Shokhida Akhmedova, UZB

57kg

Iryna Kurachkina, AIN

Zhala Aliyeva, AZE

Giullia Rodrigues Penalber De Oliveira, BRA

Evelina Georgieva Nikolova, BUL

Hannah Fay Taylor, CAN

Kexin Hong, CHN

Andrea Yurani Gonzalez Gongora, COL

Luisa Elizabeth Valverde Melendres, ECU

Jacqueline Andrea Hernandez Gonzalez, ESA

Graciela Sanchez Diaz, ESP

Mathilde Hélène Riviere, FRA

Sandra Paruszewski, GER

Rckaela Maree Ramos Aquino, GUM

Tamara Dollak, HUN

Sito Sito, IND

Aurora Russo, ITA

Tsugumi Sakurai, JPN

Ainur Ashimova, KAZ

Mary Naliaka, KEN

Kalmira Bilimbekova, KGZ

Youngjin Kwon, KOR

Anastasia Nichita, MDA

Alma Jane Valencia Escoto, MEX

Erdenesuvd Bat Erdene, MGL

Bolortuya Bat Ochir, MGL

Odunayo Folasade Adekuoroye, NGR

Anhelina Lysak, POL

Nes Marie Rodriguez Tirado, PUR

Kateryna Zhydachevska, ROU

Marija Ignjatovic, SRB

Evelina Cecilia Linnea Hulthen, SWE

Elvira Kamaloglu, TUR

Veronica Ayo, UGA

Alina Hrushyna Akobiia, UKR

Helen Louise Maroulis, USA

Laylokhon Sobirova, UZB

Betzabeth Rebeca Sarco Colmenarez, VEN

59kg

Krystsina Sazykina, AIN

Alyona Kolesnik, AZE

Laurence Beauregard, CAN

Qi Zhang, CHN

Elena Heike Brugger, GER

Laralei Naikee Borja Gandaoli, GUM

Ramona Galambos, HUN

Sarita Sarita, IND

Sae Nanjo, JPN

Diana Kayumova, KAZ

Susana Lozano Veytia, MEX

Bolortuya Khurelkhuu, MGL

Othelie Annette Hoeie, NOR

Jowita Maria Wrzesien, POL

Jovana Radivojevic, SRB

Siwar Bouseta, TUN

Mehlika Ozturk, TUR

Yuliia Tkach Ostapchuk, UKR

Jennifer Page Rogers, USA

62kg

Veranika Ivanova, AIN

Angelina Malecama Bonzi Lelo, ANG

Elis Manolova, AZE

Jessica Jacqueline N Derrell, BAR

Lais Nunes De Oliveira, BRA

Bilyana Zhivkova Dudova, BUL

Ana Paula Godinez Gonzalez, CAN

Xiaojuan Luo, CHN

Angelina Rodrigues Miranda, CPV

Leonela Aleyda Ayovi Parraga, ECU

Lydia Perez Tourino, ESP

Viktoria Vesso, EST

Luisa Helga Gerda Niemesch, GER

Sumitra Sumitra, IND

Elena Esposito, ITA

Sakura Motoki, JPN

Irina Kuznetsova, KAZ

Eunice Wathira Mburu, KEN

Aisuluu Tynybekova, KGZ

Subeen Jo, KOR

Anastasija Grigorjeva, LAT

Mariana Cherdivara Esanu, MDA

Alexis Lauren Gomez, MEX

Orkhon Purevdorj, MGL

Esther Omolayo Kolawole, NGR

Grace Jacob Bullen, NOR

Aleksandra Wolczynska, POL

Kriszta Tunde Incze, ROU

Sara Johanna Lindborg, SWE

Selvi Ilyasoglu, TUR

Iryna Koliadenko, UKR

Kayla Colleen Kiyoko Miracle, USA

Dilfuza Aimbetova, UZB

Nathaly Josefina Griman Herrera, VEN

Thi My Hanh Nguyen, VIE

65kg

Tatsiana Paulava, AIN

Birgul Soltanova, AZE

Taybe Mustafa Yusein, BUL

Aleah Noelle Nickel, CAN

Lili Lili, CHN

Pauline Denise Lecarpentier, FRA

Bhateri Bhateri, IND

Nonoka Ozaki, JPN

Irina Kazyulina, KAZ

Enkhjin Tuvshinjargal, MGL

Masa Perovic, SRB

Khadija Jlassi, TUN

Kadriye Aksoy, TUR

Oksana Kukhta Herhel, UKR

Macey Ellen Kilty, USA

68kg

Hanna Sadchanka, AIN

Albina Drazhi, ALB

Grabriela Pedro Da Rocha, BRA

Mimi Nikolova Hristova, BUL

Olivia Grace Di Bacco, CAN

Katie Nichole Mulkay, CAN

Feng Zhou, CHN

Nicoll Dayanna Parrado  Osorio, COL

Adela Hanzlickova, CZE

Nerea Pampin Blanco, ESP

Koumba Selene Fanta Larroque, FRA

Noémi Szabados, HUN

Radhika Radhika, IND

Ami Ishii, JPN

Yelena Shalygina, KAZ

Meerim Zhumanazarova, KGZ

Jeumeun Kwon, KOR

Danute Domikaityte, LTU

Irina Ringaci, MDA

Alejandra Rivera Arriaga, MEX

Delgermaa Enkhsaikhan, MGL

Blessing Oborududu, NGR

Yanet Ursula Sovero Nino, PER

Wiktoria Choluj, POL

Alexandra Nicoleta Anghel, ROU

Emilija Jakovljevic, SRB

Patricia Saifeldin Elhah Elnour, SUD

Zsuzsanna Molnar, SVK

Tindra Linnea Sjoeberg, SWE

Buse Cavusoglu Tosun, TUR

Alla Belinska, UKR

Emma Patricia Bruntil, USA

Firuza Esenbaeva, UZB

Dieu Thuong Lai, VIE

72kg

Sofiya Hristova Georgieva, BUL

Shauna Ailein Kuebeck, CAN

Qiandegenchagan Qiandegenchagan, CHN

Kendra Augustine Jocelyne Dacher, FRA

Reetika Reetika, IND

Ilana Kratysh, ISR

Dalma Caneva, ITA

Miwa Morikawa, JPN

Zhamila Bakbergenova, KAZ

Nurzat Nurtaeva, KGZ

Davaanasan Enkh Amar, MGL

Natalia Iwona Strzalka, POL

Fanni Nagy Nad, SRB

Nesrin Bas, TUR

Alina Rudnytska Levytska, UKR

Amit Elor, USA

76kg

Anastasiya Zimiankova, AIN

Yuliana Vasileva Yaneva, BUL

Justina Renay Di Stasio, CAN

Yuanyuan Huang, CHN

Amy Youin, CIV

Tatiana Renteria Renteria, COL

Milaimys De La Caridad Marin Potrille, CUB

Genesis Rosangela Reasco Valdez, ECU

Samar Amer Ibrahim Hamza, EGY

Epp Mae, EST

Cynthia Vanessa Vescan, FRA

Francy Raedelt, GER

Kiran Kiran, IND

Enrica Rinaldi, ITA

Yuka Kagami, JPN

Inkara Zhanatayeva, KAZ

Aiperi Medet Kyzy, KGZ

Jimin Baek, KOR

Kamile Gaucaite, LTU

Atzimba Morelia Landaverde Moreno, MEX

Zagardulam Naigalsuren, MGL

Hannah Amuchechi Rueben, NGR

Marion Brillantes Bye, NOR

Catalina Axente, ROU

Mehtap Gultekin, TUR

Anastasiya Alpyeyeva, UKR

Adeline Maria Gray, USA

Svetlana Oknazarova, UZB

Maria Jose Acosta Acosta, VEN

Thi Linh Dang, VIE

 

جداول مسابقات برای سال 2022

جدول مدال وزن 50 کیلوگرم زنان

 

 

جدول مدال وزن 53 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 55 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 57 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 59 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 62 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 65 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 68 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 72 کیلوگرم زنان

 

جدول مدال وزن 78 کیلوگرم زنان

 

جدول رنکینک تیمی مسابقات کشتی زنان در سال 2022

منبع: سایت فدراسیون جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن