11:50

1403/02/19

نتیجه بازی دوستانه ایران آنگولا | 4 بر صفر به نفع ایران

بازی ایران آنگولا نهایی شد. در این صفحه اخبار به روز این بازی را می توانید مشاهده کنید. این صفحه را دنبال کنید تا از مطالب به روز این بازی با خبر شوید.

سرانجام بازی دوستانه فوتبال بین ایران و آنگولا قطعی شد طبق اعلام فدراسیون فوتبال این بازی در تاریخ 21 شهریور سال 1402 در ورزشگاه آزادی انجام می شود.

این مطلب ویژه این بازی می باشد. و به طور پیوسته به روزرسانی می شود.

 

گزارش مسابقه:
تیم ملی ایران در نیمه نخست دیدار برابر آنگولا با سه گل برنده به رختکن رفت.

روی اشتباه کاپیتان آنگولا و توپ گیری بسیار خوب ترابی، او قدوس را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن را مدافع آنگولا از روی خط برگشت داد ولی در ادامه توپ به ترابی رسید و او این بار طارمی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

روی یک حرکت تیمی زیبا از سمت چپ، ترابی با یک پاس نرم، میلاد محمدی را صاحب توپ کرد و او با یک ارسال زمینی به محوطه جریمه، مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد و او با یک شوت تماشایی به گوشه دروازه، اختلاف را به عدد 2 رساند.

یک بار دیگر مهدی ترابی در متن موقعیت قرار داشت و با یک نفوذ دیدنی به محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه فرستاد و صادق محرمی خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و با یک تکل، گل سوم ایران را وارد دروازه حریف کرد.

احسان حاج صفی با یک فرار تند و تیز از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفت و با یک پاس زمینی دیدنی، مغانلو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که اینی بازیکن پس از آنکه توپ را از میان پاهای مدافع حریف عبور داد، با یک ضربه فنی و بغل پای دیدنی به گوشه دروازه، گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

 

پس از بازی 16 شهریور مقابل بلغارستان که ایران توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شود. 21 شهریور با تیم آنگولا بازی دارد.

این دو تیم 3 بار به هم بازی کردند که در جام جهانی سال 2006 به نتیجه یک بر یک رسیدند البته این سال ها تیم آنگولا افت بیشتری داشته و نسبت به آن سالها ضعیف تر شده است.

در سال 2011 بازی دوتانه این دو تیم یک هیچ به نفع ایران به پایان رسید و در سال 2014 نیز به نتیجه یک بر یک دست یافتند که این بازی نیز دوتانه قبل جام جهانی بود.

+ طبق اعلام فدراسیون برگزاری این بازی و حضور آنگولا باری ایران 10 میلیارد تومان هزینه داشته است.

+ ساعت مسابقه طبق اعلام رسمی 19:00 است.

+ شش بازیکن تیم ملی آنگولا ارزش بالای یک میلیون دلار در سایت ترانسفرمارکت دارند.

به گزارش ورزش 3  ترکیب احتمالی تیم ملی در مقابل آنگولا با نفرات زیر باشد:
پیام نیازمند، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، میلاد سرلک، سامان قدوس، محمد محبی، مهدی ترابی و مهدی طارمی

+ آنگولا در حال حاضر رتبه 116 رنکینگ فیفا را در اختیار دارد.

عملکرد محبی در تیم ملی در برنامه تلوزیونی شبکه 3 بررسی شد که در ویدیویی زیر می توانید مشاهده کنید.

 

 

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز پس از صرف صبحانه تمرین سبکی را در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال برگزار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن